10 opłacalnych pomysłów na marketing internetowy

Kiedy koszt Google Adwords i innych form płatnej reklamy w wyszukiwarkach stale rośnie z dnia na dzień, a wiązanie wysokiego zwrotu z inwestycji (ROI) z jakimikolwiek wydatkami marketingowymi jest obowiązkowe, uważamy, że nadszedł czas, abyś miał kilka „gratisy” wykorzystać jako strumień ruchu (i potencjalnego klienta). Ciesz się nimi w domu!
Świergot

W przypadku prawidłowego użycia Twitter może być potężnym narzędziem marketingowym. Rozpocznij od wysłania zaproszeń do wszystkich znajomych, rodziny i obecnych klientów, a także regularnie publikuj znaczące artykuły dotyczące nieruchomości. Możesz wysyłać aktualizacje aukcji, informacje o domu, trendy na rynku lokalnym, powiadomienia o wydarzeniach społecznościowych lub komentarze do wiadomości dotyczących nieruchomości. Tworzenie „listy tweetów” będzie kierować ruch do Twojego bloga, strony lub obu tych stron, jeśli będziesz utrzymywać odpowiednie linki do nich w swoich tweetach.
Facebook

Utwórz swój osobisty / profesjonalny profil, a następnie skonfiguruj stronę grupy na Facebooku dla swojego podmiotu gospodarczego. Możesz skonfigurować listę linków na tej stronie, więc zrób to. Następnie, podobnie jak w serwisie Twitter, wyślij zaproszenia do wszystkich znajomych, rodziny i obecnych klientów. Będziesz mieć możliwość konwersji na ścianie grupy, publikować elementy, takie jak filmy wideo, artykuły i zdjęcia, korzystać z forum dyskusyjnego i tworzyć wydarzenia. Wydarzenia mogą być szczególnie pomocne w promowaniu twoich otwartych domów, seminariów, wydarzeń charytatywnych lub innych rodzajów spotkań.
Craigslist

Z Craigslistem bardzo szybko i łatwo możesz publikować swoje aukcje, więc upewnij się, że zrobisz to, gdy tylko będą dostępne. Użytkownicy Craigslist mogą łatwo wyszukiwać typy nieruchomości, którymi są zainteresowani, dlatego warto używać interesujących, szczegółowych opisów, chwytliwych obrazów i kuszących kopii marketingowych w temacie wyświetlanej reklamy. Możesz także publikować wydarzenia, takie jak otwarte domy, seminaria, imprezy charytatywne lub inne rodzaje spotkań i powitań.
Blogger

Utworzenie bezpłatnego konta Google i rozpoczęcie blogowania za pomocą Bloggera zajmuje tylko około 5 minut, więc nawet jeśli nie jesteś gotowy na bycie na serio, możesz teraz skorzystać z niego już teraz? Po uruchomieniu zacznij publikować i udostępniać swoje posty na blogu swoim sieciom na Twitterze i Facebooku. Możesz również dodawać linki do swojego bloga i / lub jego postów na swojej stronie internetowej, biuletyny e-mail, plik podpisu e-mail i tradycyjny marketing drukowany.
iContact

Za około 10 USD miesięcznie iContact pozwala obecnie wysłać do 5 strzałów do 500 kontaktów e-mail. Wyobraź sobie wzrost rozpoznawalności marki, odwiedzin Twojej strony internetowej (i innych podmiotów online, o których wspominasz w swoich wiadomościach) oraz dialog z obecnymi i potencjalnymi klientami, który może wystąpić, jeśli korzystasz z tej platformy w sposób rozsądny. Program ułatwia zarządzanie każdym aspektem twoja kampania e-mail marketingowa, od tworzenia szablonów do czasu każdego wybuchu dla wysokiej dostarczalności.

Google Knol

W przeciwieństwie do Wikipedii, która wydaje się mieć bardzo surowy proces przeglądu redakcyjnego, który może sprawić, że nawet niekomercyjne treści będą prawie niemożliwe, Google Knol jest doskonałym miejscem, aby zademonstrować swój autorytet jako specjalisty od nieruchomości na lokalnym rynku. Po prostu wymyśl kilka typowych pytań, które Twoi klienci dotyczą Twojego konkretnego rynku, a następnie zobacz, co jest w Google Knol. Jeśli go nie ma, dodaj go w najbardziej opisowy i elokwentny sposób. Każdy link do odpowiednich zasobów w Twojej witrynie zostanie anulowany dla celów SEO, ale nadal możesz uzyskać cenny ruch na tej stronie, jeśli Twój post jest skuteczny.
Anyvite

Zapomnij o Evite, Anyvite jest znacznie prostszy w użyciu, gdy promujesz i śledzisz przewidywane uczestnictwo w twoich otwartych domach, angażowanie i inne typy spotkań. Dosłownie zajmuje minutę, aby skonfigurować pierwsze wydarzenie, a interfejs ułatwia zarządzanie kontaktami e-mail w grupy.
Youtube

Kto nie lubi filmów? Niezależnie od tego, czy masz własne filmy, czy nie, nadal powinieneś utworzyć kanał YouTube, za pomocą którego możesz wybierać i grupować filmy, które uznasz za interesujące i odpowiednie dla nieruchomości. Oto krótka wskazówka: twórz playlisty na podstawie różnych typów klientów, z których korzystasz (np. Kupujący, sprzedający i inwestorzy), a następnie wypełnij te playlisty filmami instruktażowymi znajdującymi się w YouTube, które odpowiadają na typowe pytania dotyczące tych typów klientów może mieć. Możesz następnie promować ten kanał, który utworzyłeś w swoich witrynach i profilach społecznościowych!
Digg

Oto otwarte zaproszenie do przeczytania wielu interesujących blogów i stron internetowych o tematyce związanej z stylem życia i stylem życia, a także zbierz ich kolekcję, którą chciałbyś zorganizować i podzielić się z obecnymi i potencjalnymi klientami. Digg, jedna z najpopularniejszych witryn społecznościowych, opiera się na założeniu, że to, co jedna osoba uważa za interesującą, może również naprawdę kopać … więc znajdź 50 takich stron, artykułów, filmów i blogów, które lubisz i które są dla Ciebie przydatne. rynku nieruchomości lub stylu życia, a następnie zorganizować je odpowiednio dla swoich zwolenników Digg.
Google Analytics

Nie zapominajmy, że chociaż statystyki ruchu na stronie nie generują odwiedzin na własną rękę, nie ma wątpliwości, jak potężne informacje o tym, co robią użytkownicy w Twojej witrynie i skąd pochodzą. Dzięki usłudze Google Analytics możesz dokładnie zobaczyć, jakie witryny odwiedzają Twoi użytkownicy, co może być naprawdę pomocne w sprawdzeniu, co działa, a co nie w Twoich wysiłkach na portalach społecznościowych na Facebooku, Twitterze, Digg, YouTube itp. Więc nie rób tego. zapomnij skonfigurować to niesamowite narzędzie analityczne, ponieważ zajmujesz się wszystkim innym.

Teraz, gdy masz kilka niedrogich pomysłów na marketing w branży nieruchomości online, możesz zastanowić się, jak przekonwertować użytkowników do potencjalnych klientów, gdy dotrą do Ciebie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.