10 porad copywritingowych dotyczących sprzedaży nieruchomości

Renomowane usługi copywriting są zazwyczaj drogie. Dotyczy to głównie faktów, że dobrzy twórcy są na wagę złota, a copywriting jako zawód ma charakter czasochłonny. Jeśli Ty lub ktoś, kto pracuje z Tobą, jest w stanie napisać przekonującą kopię sprzedaży dla Twojego biznesu nieruchomościowego, to może to być ogromna oszczędność pieniędzy podczas rozwijania, ulepszania lub korzystania z oryginalnych zasobów twojej strony. Oto kilka przydatnych porad, które, gdy są ćwiczone razem, pomogą ci uniknąć największych typowych błędów popełnianych przez amatorskich pisarzy sprzedaży.
1. Bądź pewny siebie

W większości przypadków transakcja domowa jest największą transakcją finansową, jaką osoba może zrealizować w swoim życiu. Jeśli nie wyrażasz zaufania do swojego pisma, to przeczysz twojemu statusowi wykwalifikowanego specjalisty od nieruchomości. Nie mówimy, że powinieneś pochować cały skromny język sześć stóp pod ziemią, ale ważne jest, aby wybrać ton pisania, który odzwierciedla to, co masz do zaoferowania.
2. Wyraź osobistość swojego biznesu

Jeśli nie skorzystasz z tego, co sprawia, że ​​ludzie lubią pracować z tobą, jest szansa, że ​​twoja sprzedaż nieruchomości będzie brzmiała gładko jak każda inna generyczna strona internetowa z szablonem Realtor. Nie bój się używać humoru i fascynujących osobistych historii, o ile „pracują” w prawdziwym życiu. Zasadniczo Twoim zadaniem jest przetłumaczyć udane części Twojego profesjonalnego stylu na pisanie z kopią sprzedaży na stronie internetowej.
3. Pisz z zamiarem i substancją

Ta wskazówka jest dwojaka; Po pierwsze, musisz mieć cel z każdym egzemplarzem, a następnie musisz upewnić się, że wszystko, co robisz, odbywa się w sposób dokładny, który naprawdę dostarcza użytecznych informacji do odbiorców. Niezależnie od tego, czy piszesz opis właściwości, ulotkę na otwartej przestrzeni lub zawartość strony głównej na stronie internetowej, fakty, które musisz uporządkować w swoim piśmie i dać swoim czytelnikom wysoką jakość tego tematu, nigdy się nie zmieniają.
4. Używaj poprawnej pisowni i gramatyki

Nie, to nie jest pisownia i nie zostaniesz oceniony przez nauczyciela. Jednak każdy, kto czyta artykuł, który napisałeś o zawiłościach krótkiej sprzedaży, wypełnionej wyładowaniami i niewłaściwym stosowaniem interpunkcji, podświadomie (lub wprost, jeśli są wrażliwi na czytanie źle napisanych dokumentów), zaczyna kwestionować twój autorytet jako ekspert w tej dziedzinie. A prawdopodobieństwo wyjścia z witryny staje się … no, znacznie bardziej prawdopodobne.
5. Zaadresuj swoją podstawową demografię

Mając to na uwadze, zmniejszy się prawdopodobieństwo, że twój egzemplarz sprzedaży nieruchomości spadnie płasko. Dzieje się tak dlatego, że zmuszenie się do pisania do typów klientów, z którymi zazwyczaj korzystasz, przeniesie Cię do strefy komfortu najsilniejszych garniturów jako profesjonalista w dziedzinie nieruchomości. Chodzi o to, aby znaleźć się w „strefie sukcesu”, w której się znajdujesz, gdy jesteś na drodze do zamknięcia transakcji i rozmawiać ze swoimi zwykłymi klientami w tym samym języku w swoim piśmie.
6. Złe i nadmiernie przewidywalne

Jeśli oferujesz wyjątkowe usługi, które wykraczają poza konkurencję, to świetnie. Nie poświęcajcie całej swojej najlepszej energii na pisanie o nich. O wiele ważniejsze jest natychmiastowe upewnienie się, że czytelnik dotarł do wiarygodnego zasobu (witryny), dostarczonego przez wykwalifikowanych specjalistów (ty i twój zespół). Wszystko inne jest wisienką na torcie.

WSKAZÓWKA BONUSOWA: Jeśli istnieje kilka specjalnych rzeczy, które robisz dla klientów, najlepiej będzie trzymać je jako „tuck-ins”, gdy otrzymasz kontakty przez telefon lub w biurze. Są to rzeczy, które mogą wzbudzić dodatkową pewność siebie, ale raczej nie będą wpływać na twoich czytelników, ponieważ najpierw próbują dowiedzieć się, czy twoja firma może zapewnić im to, czego szukają na podstawowym poziomie.

7. Podkreśl swoje kwalifikacje

W tym samym duchu, co ostatnia wskazówka, ten wskazuje na bezpośrednie zainteresowanie czytelników. Jeśli Twoja sprzedaż nieruchomościowa nie przekona szybko docelowej grupy demograficznej, że jesteś uprawniony do mówienia autorytatywnie o branży, prawdopodobnie opuści ona stronę. Dlatego dobrze jest wpleść się w pisanie, w razie potrzeby, przynależności zawodowej, certyfikatów nieruchomości i praktycznych doświadczeń, jakie posiadasz. Silne referencje są kolejnym bezpośrednim odzwierciedleniem twojej zdolności do spełnienia obietnic, które złożysz.
8. Bezpośrednia uwaga na działania

Bez względu na to, jak inteligentnie poinformujesz swoich słuchaczy o danym temacie, ustalając swoje kwalifikacje w miarę postępowania, ostatecznie będziesz musiał zwrócić uwagę na to, jak możesz służyć. Istnieją dwa rodzaje sposobów, dzięki którym czytelnik może zrobić kolejny krok z Tobą; poprzez dodatkowe zasoby na twojej stronie internetowej lub poprzez kontakt z Twoją firmą. W większości przypadków, jeśli witryna zawiera informacje kontaktowe umieszczone w widocznym miejscu na wszystkich stronach (tak jak powinna), zachęcanie ludzi do bezpośredniego odebrania telefonu i przekazania pierścionka spadnie. Bardziej skutecznym taktem jest dalsze kierowanie czytelników do dodatkowych odpowiednich i przydatnych zasobów na twojej stronie, dopóki naprawdę nie będzie żadnego innego kroku, ale skontaktowanie się z tobą bezpośrednio.
9. Należy pamiętać o ważności słów kluczowych

Nie jest to artykuł na temat naukowej definicji „optymalizacji pod kątem wyszukiwarek”, ale nigdy nie boli, aby kopie dotyczące sprzedaży nieruchomości zawierały słowa kluczowe, które czytelnicy będą zazwyczaj kojarzyć z usługami świadczonymi przez firmę z branży nieruchomości. To jest po prostu coś, co możesz użyć jako wskazówki do edycji; jeśli twoje pisanie nie wspomina o nowych domach, wysokich mieszkaniach, właściwościach nabrzeża, innym kluczowym inwentarzu, który zawiera twój rynek, wtedy gustownie je dodaj. Tylko uważaj na „gęstość słów kluczowych” w treści, jak to robią ludzie. lubię czytać listę słów kluczowych. To wygląda na spam.
10. Monitoruj swojego czytelnika

Podkreślamy to w prawie każdym artykule z poradami: nie ma znaczenia, co robisz, aby sprzedać swoją witrynę, jeśli nie śledzisz wyników uzyskanych dzięki wysiłkom. Robienie tego jest jak bycie całkowicie ślepym. Równie dobrze zgadniesz, jakie strategie pisania są najskuteczniejsze dla Twojej unikalnej branży nieruchomości i jej rynku wyszukiwania. Google daje darmową kolekcję zabójców o nazwie Analytics, która pozwala śledzić, jak długo ludzie wydają na niektóre strony z treścią. Po kilku miesiącach prawdopodobnie zobaczysz wyraźną różnicę między stronami, które mają wysoki współczynnik odrzuceń (i mogą używać ulepszeń) a tymi, które utrzymują czytelników przez cały artykuł, a następnie przechodzą do innego artykułu, funkcji wyszukiwania lub strona kontaktowa.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.