W branży nieruchomości jest bardzo mało nazwisk tak polaryzujących jak Zillow. Przedstawiciele agencji mają różne opinie na ten temat, ale nabywcy, sprzedawcy i inwestorzy w dalszym ciągu do niego przyjeżdżają.

Jako pośrednik w handlu nieruchomościami, niezależnie od tego, czy go kochasz, czy go nienawidzisz, jeśli chcesz pomóc swoim klientom kupić lub sprzedać nieruchomość, musisz jej użyć. I nie tylko musisz go używać, ale musisz skorzystać z każdej nadarzającej się okazji.

W tym artykule przedstawimy ci ponad 13 różnych sposobów, z których możesz korzystać w Zillow do generowania leadów … bez reklamy. Odłóżcie więc nieco swoje opinie i uważajcie, bo te proste, darmowe taktyki mogą pomóc w zdobyciu kolejnych klientów.

Zillow: narzędzie marketingowe lub konkurent?

Aby wykorzystać Zillow, musisz najpierw zrozumieć jego miejsce w branży nieruchomości.

Zacznijmy od opisu samego Zillowa …

Zillow jest wiodącym rynkiem nieruchomości i wynajmu, który ma na celu dostarczanie konsumentom danych, inspiracji i wiedzy w miejscu, które nazywają domem, oraz łączenie ich z najlepszymi lokalnymi specjalistami, którzy mogą pomóc.

To stwierdzenie z pewnością może brzmieć tak, jak Pośrednicy w Obrocie Nieruchomościami są po myśli do Zillow, lub co najmniej niższy priorytet, w porównaniu do ich innych celów. Jeśli jednak pozwolisz, aby początkowy cel nasiąknął …

… poświęcone dostarczaniu konsumentom danych, inspiracji i wiedzy …

Możesz zacząć rozumieć, że ich cel, jakim jest pomoc Realtors, w rzeczywistości odpowiada ich „wzmocnieniu pozycji konsumentów”.

Jeśli nie podążasz za tym, to spójrz na to w ten sposób …

Im więcej danych, informacji i wiedzy, które kupujący lub sprzedający w domu mają lepiej wykształceni. To nie jest zła rzecz, jak wielu Realtors, z którymi rozmawialiśmy, wydaje się myśleć.

Dlatego…

Zamiast ciebie, jako pośrednika handlu nieruchomościami, spędzać cenny czas ciągnąc kompozycje, kurator danych lub przesyłając powtarzalne informacje tam i z powrotem wśród wielu klientów, Zillow pozwala konsumentowi zrobić to wszystko sami. Daje im jeszcze większe zaangażowanie w proces, niż kiedykolwiek wcześniej. Zaangażowani potencjalni klienci stają się aktywnymi klientami.

Kiedy przychodzi czas, aby rzeczywiście kupić lub sprzedać nieruchomość, Twój klient wybierze Cię w oparciu o twoje doświadczenie, lokalną wiedzę, szybkość reakcji, niezawodność, umiejętności negocjacyjne i kreatywne spostrzeżenia; nie jesteś w stanie wysłać im danych. Roboty mogą to zrobić. Roboty zrobią to całkowicie bez ciebie w najbliższej przyszłości.

Wracając do naszego pytania – czy Zillow jest narzędziem marketingowym czy konkurentem?

To niesamowite narzędzie marketingowe, które konkuruje tylko z Realtors w wyszukiwarkach … kiedy na to pozwalasz. Jeśli naprawdę chcesz przewyższyć Zillow, możesz. Zapisamy to dla innego posta, ale nie powinieneś się z tym rozstać. Zachowanie w wyszukiwaniu nie jest takie samo, jak było kilka lat temu. Kupujący i sprzedający szukają nieruchomości i łączą się z Realtors na wszystkie sposoby teraz. Nie tylko za pomocą wyszukiwarki Google. Tak, to ważne, ale to nie koniec wszystkiego, wszystko, co kiedyś było.

Zillow ma przed sobą długą przyszłość, ale nadal potrzebuje Realtors, aby to zadziałało. Większość transakcji dotyczących nieruchomości jest obciążona emocjonalnie. Żadna sztuczna inteligencja (a przynajmniej nic obecnie nie istniejącego) nie zastąpi pewnej siebie, godnej zaufania, przyjaznej osobie Realtor, która może wykonywać swoje obowiązki powiernicze, jednocześnie sprawiając, że klienci czują się tak, jakby umieszczali swoje pieniądze we właściwym miejscu.

Zdobądź to, a Zillow, czy jakakolwiek inna technologia nieruchomości, stanie się po prostu kolejnym narzędziem w twoim pasie, aby pomóc Ci rozwinąć swój biznes.
Lista kontrolna optymalizacji Zillow

Nie ma sensu robić czegoś, jeśli nie zrobisz tego dobrze.

Dotyczy to w szczególności każdego rodzaju strategii lub taktyki marketingu online nieruchomości. Po prawidłowym i kompletnym zastosowaniu Zillow może być wyjątkowym narzędziem marketingu nieruchomości.

Poniższe etapy optymalizacji, które są bezpłatne i wymagają bardzo mało czasu, pomogą zmaksymalizować Zillow. Postaraj się wykonać każdy z tych kroków. Twoja firma i klienci będą ci wdzięczni.
# 1 Ustaw / Optymalizuj swój profil

To jest nie myślenia, ale tak wielu agentów wciąż brakuje w akcji na Zillow. Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś, upewnij się, że masz konfigurację profilu w Zillow. Co ważniejsze, upewnij się, że wszystko zostało wypełnione tak szczegółowo, jak to tylko możliwe. W wielu przypadkach jest to twoje pierwsze wrażenie dla wielu potencjalnych klientów, więc nie leniw się tutaj – zoptymalizuj go tak bardzo, jak możesz.
WSKAZÓWKI: Poza oczywistymi polami do wypełnienia (zdjęcia, numery rejestracyjne itp.) Poświęć trochę czasu na dołączenie filmu wideo, linków do Twojej witryny (które są przy okazji połączeń dofollow) oraz kont mediów społecznościowych, a także pełnej listy Twoje obszary usług.
PRZYPOMNIENIE: Zillow udostępnia pasek postępu informujący o zakończeniu tworzenia profilu. Użyj tego. Zdobądź to 100%.

# 2 Użyj odpowiedniego stowarzyszenia agentów / zespołów

Czy jesteś częścią zespołu? Jeśli tak, to Zillow oferuje określone powiązanie, które można wykorzystać do przekazania tego osobom przeglądającym Twój profil i wykazy. Zbyt wielu członków zespołu nieprawidłowo wyświetla się jako jeden połączony profil. Może to uprościć zarządzanie Twoim kontem, ale jeśli kiedykolwiek pojawi się lista, której nie ma członek Twojego zespołu, mogą wystąpić pewne problemy z danymi.
WSKAZÓWKI: Jeśli pracujesz w zespole, upewnij się, że masz swój indywidualny profil Zillow. Po ustaleniu tego możesz użyć ustawienia asocjacji zespołu, aby Zillow i twoi goście znali Twoją przynależność do zespołu.
PRZYPOMNIENIE: Możesz należeć tylko do jednego zespołu naraz, więc upewnij się, że nie ma tam żadnych zduplikowanych kont.

# 3 Popraw dane do wystawienia

Zapoznałeś się ze słowem „wrzucanie śmieci, wyrzucanie śmieci”? Istnieje kilka przykładów, w których dotyczy to więcej niż w przypadku danych dotyczących nieruchomości. A przy Zillowu polegającym w dużej mierze na danych, które otrzymuje z jego źródeł i użytkowników, nieścisłości i niekompletne dane szaleją. Nie polegaj na tym, co dostajesz do Zillow, specjalnie na twoje aukcje.
WSKAZÓWKI: Poświęć dodatkowy czas na tworzenie kreatywnych, informacyjnych opisów dla każdej nieruchomości. Wypełnij każde pole, jakie możesz. Przesyłaj profesjonalnie wykonane zdjęcia. I twórz filmy wideo.
PRZYPOMNIENIE: Większość brokerów automatycznie przekazuje Zillowowi swoje dane dotyczące własności. Jeśli wprowadzisz zmiany w wykazie danych tylko w Zillow, a nie w lokalnym systemie MLS, istnieje duża szansa, że ​​dane Zillow zostaną nadpisane. To dobry nawyk aktualizowania danych MLS po aktualizacji danych Zillow.

# 4 Dodaj dotychczasowe sprzedane właściwości

Perspektywy, szczególnie sprzedawcy, chcą zobaczyć, jakie typy domów sprzedał wcześniej Realtor. Co ważniejsze, chcą zobaczyć, jak sprzedano dom w porównaniu z jego początkową ceną. Jednym z największych niedopatrzeń na Zillow jest brak historycznie sprzedanych nieruchomości – nawet od największych, odnoszących największe sukcesy agentów.

WSKAZÓWKI: Dodaj jak najwięcej swoich wcześniej sprzedanych ofert, jak możesz. Zaloguj się na swoje konto Zillow i przejdź do strony Historia sprzedaży, aby sprawdzić / przesłać aukcje. Upewnij się, że wszystkie sprzedane informacje (w szczególności sprzedana cena i sprzedana data) są dokładne. A jeśli polecany obraz sprzedanej aukcji nie jest świetny … zamień go.

# 5 Użyj wideo

Nie powinniśmy mówić Ci, jak skuteczne może być dobre wideo do sprzedaży wpisu. Jeśli to nie wystarczy, aby przekonać Cię do korzystania z wideo ze swoimi aukcjami, to może … lista filmów wyświetla się wyżej na stronach wyników w Zillow. Jesteś teraz zainteresowany filmami? Zillow sprawia, że ​​dodanie wideo jest niezwykle proste, jak w tym przykładzie, więc nie pomiń tego kroku.
WSKAZÓWKI: Jeśli to możliwe, dodawaj filmy do wszystkich swoich aukcji w Zillow. Nie zatrzymuj się jednak. Prześlij wszystkie nagrane filmy na inne platformy, takie jak YouTube i Vimeo. Nie tylko można je przenieść do innych celów, ale także będziesz mieć większą kontrolę nad zawartością wideo na tych platformach.
PRZYPOMNIENIE: Filmy na Zillow (obecnie) muszą być wykonane za pomocą aplikacji i nie zawierają dźwięku.

# 6 Uzyskaj opinie klientów

Jako Pośrednik handlu nieruchomościami powinieneś już wiedzieć, jak ważne są referencje klientów dla Twojej firmy. Dzieje się tak jeszcze bardziej w Zillow, ponieważ agenci z większą liczbą recenzji i wyższymi ocenami będą wyróżniać użytkowników Zillow. Postaraj się, aby początkowo uzyskać co najmniej 5 opinii, a następnie, w miarę rozwoju firmy, co miesiąc dodawać 2-3 nowe recenzje.
WSKAZÓWKI: Odpowiadaj na każdą recenzję, którą otrzymujesz z osobistą, autentyczną odpowiedzią. Nie tylko będzie to oznaczało reakcję, ale stworzy także możliwości większego zaangażowania w stosunku do Twoich klientów z przeszłości.
PRZYPOMNIENIE: jeśli jesteś częścią zespołu, postaraj się uzyskać opinie dla siebie i swojego zespołu, ponieważ są to różne profile w Zillow.

# 7 Odpowiedz na niektóre pytania

Jednym z najprostszych sposobów budowania obecności online i generowania potencjalnych klientów z marketingu online jest udowodnienie, że jesteś zasobem. Zillow Advice oferuje tę możliwość, tworząc otwarte forum dla prawie wszystkich zaangażowanych w transakcje dotyczące nieruchomości, aby zadawać i odpowiadać na pytania. Jest podobny do ActiveRain, Yahoo Answers, Quora i innych stron z pytaniami i odpowiedziami, ale zaletą jest to, że twoje odpowiedzi na pytania będą powiązane z Twoim profilem Zillow.
WSKAZÓWKI: Ustaw cel odpowiadania na co najmniej 2-3 pytania na tydzień. Co ważniejsze, trzymaj się tego, co wiesz naprawdę dobrze i stań się najlepszym źródłem informacji na ten temat na Zillow. A jeśli chcesz wziąć to na wyższy poziom, napisz dłuższą wersję swojej odpowiedzi na swojej stronie.
PRZYPOMNIENIE: nie ripuj istniejących odpowiedzi z innych źródeł. Bądź oryginalny i szczegółowy, aby naprawdę skorzystać z czasu spędzonego tutaj.

# 8 Automatyzacja niektórych wiadomości e-mail

Twój czas jest ograniczony i bardzo cenny. Wysyłanie powtarzających się e-maili do potencjalnych klientów jest nie tylko nieskuteczne, ale nie jest najlepszym sposobem na wykorzystanie czasu. Na szczęście akcje automatyczne Zillow umożliwiają zautomatyzowanie wiadomości e-mail, które nie zawsze wymagają osobistej uwagi za każdym razem (np. Wyślij wiadomość e-mail po pewnym okresie, kiedy nie otrzymałeś odpowiedzi od kontaktu, z którym się skontaktowałeś).
WSKAZÓWKI: Automatyzacja nie oznacza nudy, powtarzalności ani bezosobowości. Poświęć trochę czasu na stworzenie prawdziwych szablonów wiadomości e-mail, które można połączyć w naturalny przepływ ułatwiający komunikację z nowymi klientami.
PRZYPOMNIENIE: Automatyczne e-maile nie zastępują pierwszego kontaktu z nowym potencjalnym klientem. Te powinny nadal być wysoce spersonalizowane i wykonane inicjowane niemal natychmiast.

# 9 Sync Your Leads

Zillow zbudował potężny CRM dla swoich użytkowników, ale jeśli jesteś jak większość agentów, to nie jest Twój podstawowy CRM. Być może używasz czegoś takiego jak Salesforce, Kontaktowo lub nawet Twoja witryna do przechowywania potencjalnych klientów i zarządzania nimi. Jeśli tak jest, to spraw, aby Twój Zillow został zsynchronizowany z wybranym przez Ciebie CRM. Usprawni to procesy zarządzania potencjalnymi klientami, a także pozwoli na łatwiejsze tworzenie kampanii.
WSKAZÓWKI: Użyj Zapiera, aby łatwo zintegrować wybrany CRM z kontem Zillow. Uwielbiamy Zapiera, nie tylko dla integracji z CRM, ponieważ może łączyć różne aplikacje, które nie mają natywnej integracji.

# 10 Użyj widżetów, identyfikatorów i interfejsów API

Jeśli jesteś zainteresowany wystarczająco dużo, aby przeczytać to tak daleko, prawdopodobnie spędzasz sporo czasu na budowaniu swojego profilu Zillow. W takim przypadku warto promować swoją aktywność w Zillow w innych usługach internetowych. Twoi potencjalni klienci i klienci prawdopodobnie już używają Zillow, więc równie dobrze możesz im przypomnieć, że jesteś tam aktywny.
WSKAZÓWKI: Zintegruj widżety i plakietki Zillow, aby zaprezentować swoją aktywność na swojej stronie. Możesz wyświetlać rzeczy takie jak aukcje, oceny, ankiety, quizy, kalkulatory i statystyki nieruchomości. A jeśli masz silne techniczne zasoby, możesz nawet użyć ich API do ściągania recenzji bezpośrednio na twoją stronę.
PRZYPOMNIENIE: Te widżety i plakietki są świetne, ale wyślą odwiedzających z Twojej witryny. Używaj ich strategicznie i upewnij się, że miejsce, do którego je wysyłasz, przyczynia się do procesu konwersji.

# 11 Poświęć trochę czasu na Zillow Digs

Zillow Digs jest po prostu Pinterest dla nieruchomości, ale wbudowany w Zillow. Jeśli spędziłeś jakiś czas na Pinterest, to prawdopodobnie wiesz, jak interesująca może być ta platforma. Połącz doświadczenie i zasoby z platformą, która skupia się wyłącznie na konkretnym temacie (nieruchomościach) i masz zamkniętą, zaangażowaną publiczność, którą można wykorzystać do rozwoju.
WSKAZÓWKI: Zacznij od upewnienia się, że strona profilu Digs jest całkowicie wypełniona. Kiedy już to zrobisz, utwórz 3-5 początkowych tablic, na których masz dużą ilość treści i zacznij wypełniać je każdego dnia / tygodnia.
PRZYPOMNIENIE: Jeśli skupisz się na konkretnej niszy (np. Na pewnych dzielnicach, typach domów, przedziałach cenowych, stylach domu itp.), Twoje wysiłki pójdą o wiele dalej i trwale poprawią trakcję.

# 12 Ponowne wykorzystanie dostępnych raportów / danych

Dobrze zrobione, pomocne raporty rynkowe wymagają dużego nakładu pracy. Do czasu dodania badań, kuratora, formatowania, pisania, projektowania i wysyłania, zdajesz sobie sprawę, że mogłeś robić wiele innych rzeczy. Niedocenianym zasobem, który zapewnia Zillow, są raporty danych rynkowych, zwykle publikowane w każdym sezonie. Raporty te wymagają najpierw ich pobrania, ale są one dostępne dla agentów i wszystkich osób, które chcą się z nimi zapoznać.
WSKAZÓWKI: Zmień przeznaczenie tych raportów, zamieniając je w posty na blogu, umieszczając je w swojej witrynie i wysyłając do subskrybentów poczty e-mail.
PRZYPOMNIENIE: Dane Zillow nie zawsze są idealne. Nikt nie jest. Upewnij się, że czytasz te raporty w pierwszej kolejności, aby upewnić się, że podane informacje są dokładne dla Twojego rynku i mają zastosowanie do kupujących i sprzedających.

# 13 Zainstaluj aplikację Premier Agent

W tym momencie masz co najmniej 12 wskazówek … konkretnie dla Zillow. Nie musisz zastanawiać się, czy aplikacja skoncentrowana na agencie jest zainstalowana na Twoim urządzeniu mobilnym i komputerze. Ta dobrze zaprojektowana aplikacja pozwoli Ci zarządzać namiarami, edytować swój profil i zgłaszać prośby o recenzje. Są to wszystkie sposoby na zaoszczędzenie czasu – coś, czego prawdopodobnie potrzebujesz więcej.
WSKAZÓWKI: Umieść aplikację na ekranie głównym urządzenia i włącz powiadomienia. Wydają się to prostymi, oczywistymi wskazówkami, ale szybko zrzucamy nowe aplikacje i ignorujemy nowe żądania powiadomień. Te dwie wskazówki utrzymają aplikację na najwyższym poziomie i utrzymają aktywność w Zillow.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *