7 rzeczy do zrobienia, aby uruchomić swój sklep e-commerce

W 2017 r. Handel elektroniczny stanowił 13% całkowitej sprzedaży detalicznej w Stanach Zjednoczonych i 49% całkowitego wzrostu. W 2017 r. Konsumenci wydali 453,46 mld USD online, czyli o 16% więcej niż w 2016 r., Co było najwyższą stopą wzrostu od 2011 r., Kiedy sprzedaż online wzrosła o 17,5%, ponieważ Stany Zjednoczone wychodziły z recesji. To brzmi jak obszar zarabiania pieniędzy.

Na szczęście istnieje możliwość skorzystania z tego z dowolnego miejsca.

Rozpoczęcie działalności dropshipping to nisko ryzykowny sposób na rozpoczęcie budowy imperium e-commerce. Dostępne są zasoby i technologie, które eliminują obciążenie związane z kosztami z góry, a nawet mogą wykonać większość pracy za Ciebie. Ale od czego zacząć? W tym artykule przedstawimy kilka wskazówek, dzięki którym Twoje nowe przedsięwzięcie zakończy się sukcesem w tym roku i nie tylko.

1. Wybierz produkt

Pierwszą decyzją, którą musisz podjąć, jest to, jaki produkt lub rodzina produktów sprzedać. Musisz znaleźć produkt niszowy, który naprawdę Cię interesuje. Możesz ostatecznie pracować z szeroką gamą opcji, ale zaczynając od małej, z czymś, co cię interesuje, pozwoli ci przetrwać nieuniknione burze, które powstają podczas tworzenia dropshippingu.

Kilka rzeczy do rozważenia przy wyborze niszy:

Zyski – budując firmę, poświęcasz większość czasu na marketing i budowanie bazy klientów. Ilość pracy do sprzedania 1 USD jest taka sama jak 30 USD. Spróbuj wybrać niszę za pomocą droższych produktów. Zapewnia to więcej miejsca na zyski i większe przychody ze sprzedaży, szybciej.

Marginesy – nie zapomnij uwzględnić wszystkich swoich wydatków w swoich obliczeniach. Ile kosztuje wysyłka? Ile kosztuje hosting Twojej domeny? Ile wydajesz na marketing? Wszystkie te elementy należy uwzględnić i uwzględnić przy wyborze produktu. Jeśli masz produkt z odpowiednim zestawem marż, to zarabiasz, gdy wszystkie wydatki są brane pod uwagę – jesteś gotowy do pracy!

2. Zidentyfikuj swoich konkurentów

Teraz, gdy masz niszę produktową, która może przynieść Ci pieniądze, musisz wiedzieć, kto jeszcze sprzedaje Twój produkt. Są na to dwie szkoły myślenia i każda z nich może odnieść sukces. Po pierwsze, wielu uważa, że ​​wybór niszy produktowej o niskiej konkurencji daje większą szansę na wychwycenie sprzedaży. Jeśli zdecydujesz się na tę trasę, upewnij się, że nie zobowiązujesz się do zbyt dużej ilości (lub jakiegokolwiek) zapasów. Czasem jest mało konkurencji, ponieważ produkt jest wysoce wyspecjalizowany i możesz wykorzystać swoją wiedzę, aby uzyskać zdrowe zyski. Czasem nie ma konkurencji, ponieważ nisza jest nieopłacalna lub nie ma kupujących. Oczywiście nie jest to obszar, w którym chcesz coś sprzedać.

Drugą szkołą myślenia jest wybranie niszy z dużą konkurencją. Chociaż możesz konkurować z głównymi graczami handlu elektronicznego, takimi jak Amazon i Walmart, wiesz, że produkt jest popularny i sprzedaje. Upewnij się jednak, że cena sprzedaży w tych sprzedawcach to cena, z którą możesz konkurować. Jeśli konkurujesz na rynku o cenę, najprawdopodobniej będziesz musiał pokonać Amazon. Jeśli jest to rynek, który konkuruje o jakość lub oryginalność, masz duże szanse na sukces. Tak długo jak poprawnie wykonujesz swoje obliczenia i możesz zarabiać pieniądze, nie ma problemu, aby zagłębić się w głęboki kraniec e-commerce i konkurować na rynku, który ma dużą konkurencję.

3. Wybierz swoich partnerów

Jedną z zalet dropshipping jest outsourcing niektórych z najtrudniejszych i najdroższych aspektów sprzedaży online. O wiele taniej jest współpracować z firmą druku na żądanie, niż budować lub wynajmować swój własny magazyn. Możesz także zaoszczędzić na kosztach pracy i zmniejszyć ekspozycję zapasów. Jednak ty również rezygnujesz z kontroli. Właśnie dlatego zrobienie pracy domowej i wybór właściwego partnera jest kluczem do sukcesu.

Najważniejszym, a czasem pomijanym aspektem partnerstwa dropshipping jest komunikacja. Twój sukces będzie uzależniony od zdolności Twojego partnera do dostarczenia produktu klientom oraz do rozwiązania wszelkich problemów, które nieuchronnie wystąpią. Upewnij się, że Ty i Twoi dostawcy oraz partnerzy są na tej samej stronie i mogą pomóc Ci się rozwijać – kolejna ważna dyskusja, którą możesz porozmawiać ze swoim dostawcą. Chociaż większość firm zacznie od mniejszej liczby sprzedaży, chcesz mieć pewność, że Twój partner będzie mógł rozwijać się wraz z Twoją firmą w trakcie skalowania. Jest to trudne i złe dla biznesu, aby nieustannie zmieniać dostawców, więc upewnij się, że ten, który wybierzesz, spełni Twoje potrzeby już od pierwszego dnia i kiedy się rozwiniesz.

4. Zbuduj swoją markę

Konsumenci chcą kupować i wspierać marki, z którymi mają kontakt, dzięki czemu jest to priorytet dla Twojej firmy. Bądź aktywny i reaguj na klientów, którzy kontaktują się z Tobą na Facebooku, Twitterze, Instagramie i Pinterest. Jeśli masz stronę internetową – upewnij się, że kolory i czcionki wyświetlają obraz, który chcesz. Bądź świadomy tego, w jaki sposób Twój wpis brzmi dla Twoich klientów. Nie bój się także wspierać przyczyn, w które wierzysz lub rezonujesz z klientami. Jeśli sprzedajesz produkty kuchenne, biorąc pod uwagę przekazanie części swojej sprzedaży lokalnym bankom żywnościowym. Wszystko to buduje twoją markę i lojalność klientów.

Dodatkowo upewnij się, że Twoja marka jest spójna w całej witrynie, kontach społecznościowych i produktach. Chcesz, aby Twój klient miał bezproblemowe doświadczenie, nawet jeśli używasz dostawcy do wybierania, pakowania i wysyłania towarów. Sprawdzając swoich dostawców, upewnij się, że będą oni w stanie spełnić twoje wymagania dotyczące pakowania, etykietowania, listów przewozowych i usług drukowania na żądanie. Jeśli nie, musisz znaleźć dostawcę, który może.

5. Przejdź po klientów

W tym momencie możesz zacząć wyświetlać reklamy i przyciągać klientów. Jeśli już zacząłeś publikować na swoich kontach w mediach społecznościowych, najprawdopodobniej generujesz ruch organiczny. Mamy nadzieję, że masz również biuletyn, który klienci mogą zarejestrować, aby otrzymać. Jeśli masz to, jesteś gotowy, aby poprawić swoją optymalizację pod kątem wyszukiwarek (SEO) i zacząć odkrywać płatne reklamy i możliwości współpracy. SEO to sposób, w jaki wyszukiwarki takie jak Google, Bing i Yahoo organizują swoje wyniki. Możemy napisać cały artykuł o SEO, ale jest kilka szybkich wskazówek, które pomogą Ci poprawić SEO:

Opublikuj odpowiednią treść. Wyszukiwarki traktują priorytetowo treści, które zostały udostępnione lub połączone. Najłatwiejszym sposobem zapewnienia, że ​​ludzie udostępniają Twoje treści, jest pomocna.
Szybkość ładowania strony. Google i Bing uwzględniają szybkość ładowania strony, więc upewnij się, że obrazy i filmy są zoptymalizowane pod kątem jak największego obciążenia strony.
Zacznij bloga. Tworząc bloga, będziesz mieć inny sposób interakcji z klientami, utworzysz dla nich relatywną treść, którą możesz udostępniać, i możesz utworzyć link do innych renomowanych witryn, które pomogą Ci uzyskać pozycję SEO.
Znaj swoje słowa kluczowe. Skorzystaj z wielu bezpłatnych narzędzi, aby sprawdzić, które frazy w Twojej niszy są powszechnie poszukiwane. Pamiętaj, aby używać tych słów w opisach produktów i w całym sklepie.

Teraz jesteś gotowy na płatne reklamy. Zalecamy rozpoczynanie od reklam na Facebooku lub Instagramie, ponieważ są one łatwym, konfigurowalnym i niedrogim sposobem na uzyskanie reklam przed najbardziej prawdopodobnymi klientami. Bez względu na to, od czego zaczynasz, zacznij od małej i śledź konwersję. Jeśli generujesz ruch, to świetnie, ale upewnij się, że ruch ostatecznie zamienia się w większą sprzedaż.

6. Rozwiń swój zasięg

Po utworzeniu niewielkiej bazy klientów i wybraniu reklam możesz przystąpić do rozszerzania opcji sprzedaży. Jedną z największych zalet dropshippingu jest to, że możesz wysyłać statki na wiele platform. Możesz zacząć przyglądać się sprzedaży w Shopify lub Etsy lub Amazon lub Walmart.com, bez względu na wszystko, szukaj nowych sposobów i sposobów sprzedaży swoich produktów. Uważaj jednak, nadal chcesz zarabiać. Chociaż umieszczenie w witrynie Amazon’s Seller Central może przełożyć się na większą sprzedaż, musisz powrócić i ponownie obliczyć marże, aby mieć pewność, że przekłada się to również na większy zysk dla Twojej firmy. Jeśli tak, to świetnie! Jeśli nie, powinieneś rozważyć innych partnerów.

7. Analizuj i ulepszaj

Ostatnim krokiem jest upewnienie się, że zawsze jesteś na bieżąco ze swoim biznesem i ulepszaniem. Być może minęło trochę czasu, ponieważ obliczyłeś koszty wysyłki, czy nadal są one zgodne z oczekiwaniami? Czy twoi konkurenci są wciąż tacy sami? Czy Twoje reklamy skutecznie konwertują ruch do sprzedaży? Jakie produkty będzie można nabyć w celu zastąpienia istniejących produktów, ponieważ staną się one mniej popularne? Są to pytania, o które należy prosić, aby pomóc firmie rozwijać się i prosperować w gospodarce XXI wieku.

Zrobiłeś to! Teraz znasz nasze 7 rzeczy do zrobienia, aby uruchomić swój sklep e-commerce. Jeśli wybrałeś firmę e-commerce, jesteś w fantastycznej branży przyszłości i masz olbrzymie zasoby, które pomogą Ci osiągnąć sukces. Mamy nadzieję, że stanie się jednym z tych zasobów, które pomogą Ci osiągnąć Twoje cele i zwiększyć przychody z miesiąca na miesiąc.

http://www.ajkshop.pl/
http://www.dcgroup.pl/
http://www.glus.pl/
http://www.gryfbet-gielda.pl/
http://www.ann-design.pl/

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.