Co uczył mnie Obama o mediach społecznościowych

Cieszę się, że mogę zwrócić uwagę na zupełnie nowy artykuł na bplans.com autorstwa jednej z naszych najnowszych autorów, Maishy Walker.

Maisha jest założycielką i prezesem medium informacyjnego, 10-letniej firmy zajmującej się strategią internetową w Nowym Jorku, która koncentruje się wyłącznie na małych firmach. Możesz śledzić Maishę na Twitterze lub dowiedzieć się o jej nadchodzącej stronie internetowej i klasach marketingu internetowego.

Będzie regularnie współpracować z Bplans.com i blogiem Business in General przez najbliższe kilka miesięcy. A jej pierwszy artykuł na temat marketingu w mediach społecznościowych to nie można przegapić.

„Byłem zafascynowany analizą kampanii Obamy. Pod wieloma względami kampania Obamy i jej sukces to duży, jasny „znak LCD” z tamtych czasów. Nowe media podeszły do życia w bardzo publiczny sposób. ”

Cieszyć się! I witaj, Maisha!

 

eduset.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.