Jak już wiecie, samo posiadanie strony internetowej nigdy nie zagwarantuje, że z niej wygenerujecie biznes. Na tej samej zasadzie, uzyskanie dużego ruchu, a nawet przyciągnięcie dużej ilości potencjalnych klientów, nie oznacza, że ​​faktycznie otrzymasz nowych klientów.

Skuteczne kampanie ołowiu – te, które produkują rzeczywisty biznes – muszą składać się z wszystkich tych elementów; wspaniała strona internetowa, strategiczna kampania na rzecz generowania ruchu, silne wezwania do działania i jeszcze jedna rzecz … skuteczna kampania na rzecz prowadzenia kampanii.

W tym artykule zamierzamy nauczyć Cię, jak dbać o potencjalnych klientów dzięki marketingowi treści, dzięki czemu Twoja strona internetowa i działania marketingowe mogą wytworzyć dla Ciebie rzeczywisty biznes.

Co to jest Lead Nurturing?

Istnieją trzy główne strategie udanej kampanii marketingowej online: (1) generowanie ruchu, (2) generowanie leadów i (3) pielęgnowanie leadów.

Generowanie ruchu ma na celu przyciągnięcie użytkowników do Twojej witryny, niezależnie od tego, czy pochodzą one z płatnych reklam, optymalizacji pod kątem wyszukiwarek, mediów społecznościowych, szeptanych wiadomości czy skierowań.

Generowanie leadów koncentruje się na optymalizacji konwersji witryny oraz wykorzystaniu i przetestowaniu wezwań do działania w celu zwiększenia liczby potencjalnych klientów.

Lead Nurturing to system umożliwiający kontynuowanie rozmowy z potencjalnym klientem od pierwszego kontaktu aż do momentu, w którym osoba będzie gotowa zostać klientem. Dostarczając użytecznych informacji i utrzymując swoje nazwisko / markę w umysłach potencjalnych klientów, masz znacznie większą szansę na konwersję tego potencjalnego klienta w przyszłości.

Jedną ze strategii, która może i powinna być stosowana we wszystkich tych trzech obszarach, aby były tak skuteczne, jak to tylko możliwe, jest content marketing. Biorąc pod uwagę ilość tematów i istotnych informacji, które profesjonaliści z branży nieruchomości mogą wykorzystać do dostarczania wartościowych treści, marketing treści pozostaje podstawą do generowania ruchu, potencjalnych klientów i sprzedaży.

Poniżej przedstawiamy 3 podstawowe sposoby wykorzystania content marketingu do pielęgnowania i przekształcania potencjalnych klientów.
Używanie content marketingu do pielęgnowania potencjalnych klientów
Media społecznościowe

Prowadzone kampanie pielęgnacyjne koncentrują się na tworzeniu obopólnie korzystnych relacji roboczych, więc gdy przychodzi czas na kupno, ten trop kieruje się do Ciebie lub Twojej firmy, zamiast do konkurenta.

Podczas gdy pierwszym krokiem w pielęgnowaniu leadów jest upewnienie się, że masz odpowiednie informacje kontaktowe, ważne jest, aby zdać sobie sprawę, że konsumenci używają więcej niż telefonu i skrzynki pocztowej, aby pozostać w kontakcie.

Według ostatnich badań,

73 procent właścicieli domów woli pośredników w handlu nieruchomościami, którzy promują swoją ofertę za pośrednictwem wideo

To samo badanie to odkryło

ponad 84 procent wszystkich specjalistów od nieruchomości korzysta z mediów społecznościowych, a Facebook jest ich ulubioną witryną

Aby połączyć się z kupującymi, musisz być obecny w mediach społecznościowych i na platformach, na których szukają kupujący.

Oto kilka sposobów wykorzystania mediów społecznościowych do przyciągnięcia potencjalnych klientów nieruchomości poprzez cykl kupowania:

Użyj mediów społecznościowych, aby odpowiedzieć na pytania. Mogą to być pytania dotyczące obsługi klienta, pytania o kupno domu i kontakt z tymi, które znajdują się w pobliżu Twoich aukcji.
Udostępnij inną zawartość, którą posiadasz. Wycieczki wideo z dostępnych miejsc, posty na blogu i najnowsze zakupy w domu w Twoim regionie to wszystkie rodzaje treści, których możesz używać do pielęgnowania potencjalnych klientów. Wspaniały film o nieruchomościach może być ostatnim krokiem, który ktoś musi umówić się na spotkanie, a posty na blogu to łatwy sposób na uzyskanie udziałów społecznościowych i nowych oczu na swojej stronie internetowej.

Blog

Powinieneś już wiedzieć, że nie każdy przewód internetowy, który otrzymasz, będzie gotowy do natychmiastowego zakupu domu. W rzeczywistości niewielu z nich prawdopodobnie. Nie oznacza to jednak, że należy zignorować te wskazówki lub uznać je za niewykonalne.

Możesz odwołać się do tych, którzy nie są jeszcze gotowi, używając swojego bloga, aby zachować swoją firmę i imię w pamięci, dopóki nie będą gotowi.

Należy pamiętać, że zgodnie z danymi Krajowego Stowarzyszenia Pośredników w Obrocie Nieruchomościami z 2012 r., Profil kupujących i sprzedających w domach,

90 procent nabywców domu korzysta z Internetu podczas wyszukiwania

Skuteczna kampania prowadząca do utrzymania pozycji pozycjonuje cię jako kogoś, kto dba o każdego potencjalnego klienta, bez względu na to, na jakim etapie cyklu kupowania się znajdują.

Oto kilka skutecznych sposobów na zdobywanie potencjalnych klientów na swoim blogu:

Znajdź niszę i porozmawiaj o tym na swoim blogu. Udostępniając blog osobom, z którymi się spotykasz i pracujesz, aby wyświetlić, możesz ustawić się jako rodzaj agenta, którego szukają. Być może natkniesz się na kilka osób, które szukają kogoś, kto zna się na konkretnej architekturze lub zastosowanych materiałach budowlanych. Napisz posty na te tematy.
Mieszaj w niektórych postach, które nie dotyczą tylko kupna lub sprzedaży domu. Możesz napisać o nowych systemach bezpieczeństwa w domu, trendach w projektowaniu wnętrz, a nawet o projektach DIY dla nowych właścicieli domów. Twój blog może promować firmę i agentów, ale nie powinien być nachalny. Pielęgnujesz, a nie sprzedajesz.
Myśl nieszablonowo o niekonwencjonalnych tematach. Wypróbuj posty o usługach publicznych w obszarach swoich aukcji lub opinii na temat wydarzeń społecznościowych i wydarzeń, które kształtują twoje dzielnice.

E-mail

E-mail nadal jest najlepszą aktywnością online użytkowników Internetu. Jeśli nie korzystasz jeszcze z marketingu e-mailowego, powinieneś.

Poczta e-mail umożliwia łączenie się z kupującymi w domu bez zakłócania ich już zapracowanych harmonogramów podczas udostępniania swoich wpisów na blogu, wpisów itp. Możesz pomóc przenieść kupujących do domu, dokonując zakupu, aktualizując je pocztą e-mail.

Oto kilka typowych, ale zorientowanych na wyniki sposobów korzystania z poczty e-mail do pielęgnowania potencjalnych klientów:

Segmentuj odbiorców. Pamiętaj, aby oddzielić kupujących, którzy kupują produkty od kupujących, jeszcze na wczesnych etapach zakupów. Chcesz, aby Twoje e-maile o charakterze przewodnim trafiały do ​​właściwych osób we właściwych momentach. Analizując ich kliknięcia i interakcje, można zobaczyć, kiedy zbliżają się do końcowych etapów decyzji o zakupie. Na każdym etapie zmieniaj treść i wezwanie do działania, aby marketing e-mailowy był skierowany do właściwych odbiorców we właściwym czasie.
Dodać wartość. Upewnij się, że twoje e-maile dodają wartości każdej osobie, do której je wysyłasz. Dołącz przydatne informacje, rozdawaj prezenty lub udzielaj bezpłatnych porad i zapewniaj wyjątek, aby zachęcić odbiorców do kliknięcia.

Każdy lider jest szansą

Podobnie jak w przypadku każdej formy marketingu, upewnij się, że twój czas jest strategiczny i śledzisz wyniki swoich wysiłków. Nie ma sposobu, aby zoptymalizować swoje wysiłki, aby uzyskać najlepsze wyniki, chyba że odpowiednio monitorujesz, analizujesz i udoskonalasz na podstawie danych.

Właściwe śledzenie pozwoli ci zacząć od spojrzenia na każdy trop w inny sposób – każdy tak cenny jak następny. Dzięki kampaniom ołowiowym możesz zmienić stare, zimne kontakty w nowe szanse, nawet jeśli oznacza to 12 miesięcy od pierwszego otrzymania.

Treść buduje zaufanie, jednocześnie ustanawiając Ciebie i Twoją firmę jako użyteczne, autorytatywne zasoby branżowe. Daje ci również coś, co pozwala ci stale rozwijać swoją społeczną sferę, która stanie się dla ciebie kolejną siecią potencjalnych firm.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *