Mity i porady dotyczące generowania potencjalnych zysków

Czy starasz się wygenerować biznes ze strony internetowej nieruchomości?

Zanim to zmienisz, musisz zrozumieć realia generowania wysokiej jakości leadów i tego, jak w rzeczywistości zamienić te kontakty w klientów.

W tym artykule omówimy kilka powszechnych mitów na temat generowania potencjalnych właścicieli nieruchomości w Internecie i przedstawimy kilka praktycznych wskazówek, które pomogą ulepszyć generowanie potencjalnych klientów i strategie zarządzania nimi.

Real Estate Web Leads: 4 najlepsze mity i porady

Wyobraź sobie, że jesteś młodym profesjonalistą, który właśnie dostał nową pracę i szuka mieszkania w okolicy DC.

Jaki jest twój pierwszy krok?

Jeśli zgadłeś, szukając „mieszkania DC” w Google … masz rację!

Teraz Ty, jako profesjonalista w dziedzinie nieruchomości, widzisz swoją stronę na górze zarówno organicznych, jak i płatnych wyników wyszukiwania.

Voila, natychmiastowe perspektywy!

Cóż, nie tak szybko.

O ile widoczność jest o krok bliżej pożądanych konwersji sprzedaży, jest wiele więcej elementów do układanki niż po prostu dobre wyniki wyszukiwania.

Poniżej przedstawiamy kilka popularnych mitów na temat generowania potencjalnych zysków.
Powszechne mity na temat internetowych ofert nieruchomości i pomocne wskazówki na temat ich usuwania

Mit nr 1: Łatwo jest dostać się na szczyt wyników wyszukiwania.
Wszyscy zaczynają od tego idealnego obrazu w swojej głowie, że ich strona jest pięknie umieszczona na górze wyników wyszukiwania Google, czasami zarówno w wynikach bezpłatnych, jak i bezpłatnych.

„Muszę po prostu zamieścić pewne wysokiej jakości treści, podać linki i wybrać właściwe słowa kluczowe, prawda?”

Niestety nie jest to takie proste.

Wprowadzenie strony na szczyt wyników nie jest szybkie ani łatwe; jednak lepiej to zrozumieć przed nurkowaniem w pierwszym rzędzie.

Bez odpowiednich przygotowań i znajomości rynku docelowego może to być szkodliwa pomyłka zarówno dla twojego czasu, jak i twojego portfela.

PORADA: Wdrażaj kompleksową strategię marketingu internetowego … i trzymaj się jej.

Jeśli chcesz zdominować wyszukiwarki pod kątem najważniejszych zwrotów kluczowych, lub po prostu chcesz odjąć udział w rynku od konkurencji, musisz zastosować kompleksową strategię. Ta strategia powinna koncentrować się na tworzeniu unikalnych, wysokiej jakości treści na swojej stronie lub blogu.

Promuj te treści za pośrednictwem sieci społecznościowych, PR, marketingu e-mailowego i dobrej, starej sławy.

Mit nr 2: To prawie niemożliwe, aby dostać się na szczyt wyników wyszukiwania.
Jak już wspomniano, z pewnością nie jest to łatwe, ale z pewnością nie jest też niemożliwe. Jeśli poświęcisz czas na opiekę nad swoją witryną i zapewnisz odwiedzającym dokładnie to, czego szukają, uzyskasz dobre wyniki.

WSKAZÓWKA: Poznaj swoich docelowych odbiorców i sprzedaj swoje usługi bezpośrednio do nich.

Szczegółowe personaty klientów to świetny sposób na zapewnienie odwiedzającym dokładnie tego, czego szukają. W zależności od wielkości firmy określ kilku klientów docelowych, którzy będą korzystać z Twoich usług.

Nie bój się dobrze bawić z tym. Znajdź zdjęcie, które będzie je reprezentować i nadaj im nazwę.

Skąd oni są? Czy mają zwierzęta domowe? Czy są doświadczeni technicznie? Jak dowiedzieli się o Twojej firmie?

Podaj jak najwięcej informacji o swoich klientach docelowych, a następnie zbuduj witrynę, aby zaspokoić ich potrzeby.

Mit nr 3: Goście są najbardziej zainteresowani tym, kim jesteś.
Źle.

Tak, oni się tym przejmują, ale nie od razu.

Perspektywy dotyczące nieruchomości, które przychodzą do Twojej witryny z wyszukiwarki, zazwyczaj chcą zobaczyć, czego szukały. Jeśli podoba im się to, co widzą, to sprawdzą swój profil.

Jednakże, jeśli nie masz informacji, zasobów lub narzędzi, których szukają, aby znaleźć lub sprzedać swój dom, możesz założyć się, że będą się poruszać, zanim jeszcze spojrzysz na swoją piękną twarz.

WSKAZÓWKA: Nie twórz swojej strony internetowej przede wszystkim CIEBIE.

Umieść swoje dane osobowe i kwalifikacje w sekcji „Informacje” na swojej stronie internetowej, ale nie zatkaj ze sobą swojej strony głównej.

Uwzględnienie własnego zdjęcia jest ważne i pomoże odwiedzającym poczuć się bardziej mile widzianym i połączonym z Tobą i Twoją stroną internetową, ale Twoja twarz nie powinna być najważniejszą rzeczą na Twojej stronie.

Skoncentruj swoją witrynę na zaradnych treściach, przyjaznych dla użytkownika narzędziach wyszukiwania w domu i mocnych wezwaniach do działania, aby stworzyć zwycięską formułę do generowania wysokiej jakości potencjalnych klientów.

Mit nr 4: Generowanie leadów prowadzi do zarządzania leadami.
Odkryliśmy, że jest to bardzo powszechne niewiary wśród nie tylko pośredników w obrocie nieruchomościami, ale wielu właścicieli firm, którzy nie mają doświadczenia w marketingu online.

Możesz mieć 500 potencjalnych klientów, ale jeśli tylko 10 konwersji, to tylko 0.02% współczynnik konwersji, a to nie wystarczy, aby wspierać swoją firmę.

Tak niskie współczynniki konwersji zazwyczaj prowadzą do kiepskiego systemu zarządzania leadami – takiego, który może zmarnować całą ciężką pracę i pieniądze wydane na marketing.

WSKAZÓWKA: Kieruj każdego odwiedzającego przez całą drogę na ścieżce konwersji.

Po odwiedzeniu witryny i uzyskaniu informacji kontaktowych Twoja kreatywność i ciężka praca muszą być kontynuowane.

Segmentuj przewodniki po sieci przez wszystkie zebrane informacje na ich temat (źródło, lokalizacja, zainteresowanie, etap itp.). Po posegmentowaniu list utwórz komunikację z tymi listami, które są ukierunkowane na każdy z tych segmentów.

Wreszcie, nie poddawaj się na prowadzeniu lub lekceważ go, tylko dlatego, że jest „zimny”. Zimne końcówki stają się „gorącymi” przewodnikami w pewnym momencie … .Masz spędzać czas i wysiłek konieczny, aby właściwie je pielęgnować.
Generowanie wysokiej jakości witryn internetowych prowadzi tutaj

Nie masz go, powszechne mity zostały zdemaskowane i konkretne wskazówki zostały dostarczone. Pamiętaj, że wiele elementów układa się w zagadkę opanowania wysiłków związanych z generowaniem leadów.

Skuteczne generowanie i zarządzanie potencjalnymi klientami na rynku nieruchomości pochodzi z ciągłych procesów i ciężkiej pracy … Nie tylko projektów, które nie mają zastosowania.
Lead Generation & Management Takeaways

Dwie rzeczy, które chcielibyśmy, abyś zabrał z tego artykułu, skupiają się wokół dwóch głównych pytań, które możesz sobie zadać:

1) Dlaczego ktoś chciałby odwiedzić, i co ważniejsze, pozostać na mojej stronie?

Twórz personas i rozwijaj swoją stronę, aby im sprostać. To zagwarantuje, że Twoi goście polubią to, co widzą i zwiększą szansę na konwersję.

2) Czy naprawdę mam wdrożony skuteczny system zarządzania / opieki nad potencjalnymi klientami?

Nie polegaj tylko na automatycznych e-mailach z odpowiedziami, aby śledzić potencjalnych klientów. Twoi klienci naprawdę docenią osobistą wiadomość e-mail od ciebie co jakiś czas, która rozwinie silniejsze relacje. Zademonstruj cierpliwość i zainteresowanie oraz postępuj zgodnie z potrzebami każdego klienta.

Postępuj zgodnie z tymi dwoma rzeczami, a zaczniesz dostrzegać rezultaty.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.