Szacowanie realistycznych kosztów uruchomienia

Ile kosztuje rozpoczęcie działalności? Oczywiście nie możesz wiedzieć na pewno, ale możesz pracować z rozsądnymi szacunkami. Możesz podzielić problem na proste listy i przeglądać listy. To zawsze jest zgadywanie – ale możesz sprawić, że będzie to dobre wykształcenie. Oto jak.

Koszty początkowe to wydatki poniesione przed rozpoczęciem działalności. Wiele osób nie docenia kosztów uruchomienia i rozpoczyna działalność w przypadkowy, nieplanowany sposób. To może działać, ale zwykle jest o wiele trudniejsze. Szacowanie realistycznych kosztów uruchomienia jest jednym z kluczowych elementów planu finansowego . Klienci obawiają się zupełnie nowych firm z prowizoryczną logistyką i nie możesz dowiedzieć się, jak zarządzać kosztami uruchomienia, dopóki nie obliczysz ich dokładnie.
Jakie są koszty uruchomienia?

Powinieneś wiedzieć, że koszty uruchomienia nie są powszechnie akceptowaną lub starannie zdefiniowaną koncepcją finansową. Księgowi i analitycy nie zgadzają się.

Do celów planowania i zarządzania definiujemy koszty początkowe jako wydatki, które ponosisz i aktywa, których potrzebujesz, zanim będziesz mógł rozpocząć działalność.

Dwie podstawowe listy:

Koszty uruchomienia obejmują zazwyczaj koszty uruchomienia i zasoby startowe:

Koszty początkowe : są to wydatki, które mają miejsce przed uruchomieniem i zaczynają przynosić jakiekolwiek dochody. Na przykład wiele nowych firm ponosi wydatki na legalną pracę, projektowanie logo , broszury, wybór lokalizacji i ulepszenia oraz inne wydatki. Koszty początkowe obejmują również wydatki takie jak czynsz i płace, które zaczynają się przed uruchomieniem i trwają od tego momentu.
Aktywa startowe: Typowe aktywa startowe to gotówka (w formie pieniędzy w banku, gdy firma się rozpoczyna), aw wielu przypadkach rozpoczyna się inwentaryzacja. Innymi aktywami początkowymi mogą być aktywa bieżące lub długoterminowe, takie jak sprzęt, meble biurowe, pojazdy i tak dalej.

Saldo gotówkowe w dniu rozpoczęcia

Zapotrzebowanie na gotówkę to oszacowanie, ile pieniędzy Twoja firma startowa musi mieć na swoim koncie kontrolnym, gdy zaczyna. Ogólnie rzecz biorąc, saldo gotówkowe w dniu rozpoczęcia jest pieniądzem pozyskanym jako inwestycje lub pożyczki minus gotówka wydana na wydatki i aktywa.

Podczas budowania planu obserwuj prognozy przepływów pieniężnych . Jeśli saldo gotówkowe spadnie poniżej zera, musisz zwiększyć swoje finansowanie lub zmniejszyć wydatki. Wielu przedsiębiorców decyduje się na pozyskanie większej ilości gotówki, niż potrzebują, więc będą mieli pieniądze na nieprzewidziane wydatki.

Jednakże, chociaż ma to sens, kiedy można to zrobić, trudno jest to wyjaśnić inwestorom. Zewnętrzni inwestorzy nie chcą dawać ci więcej pieniędzy, niż potrzebujesz, z oczywistych powodów – to ich pieniądze!

Możesz znaleźć ekspertów, którzy zalecają, aby jako gotówkę początkową dysponować określoną kwotą, np. Sześciomiesięczną lub roczną wartością wydatków. To miło w koncepcji i byłoby świetne dla spokoju umysłu, ale rzadko jest praktyczne. I koliduje z szacunkami i osłabia ich wartość.

Aby lepiej oszacować, czego naprawdę potrzebujesz jako początkowego salda gotówkowego, obliczasz wydatki deficytowe, które prawdopodobnie poniesiesz w pierwszych miesiącach działalności, po uruchomieniu, od momentu uruchomienia, aż do osiągnięcia miesięcznego progu rentowności, w którym przychody są równy wydatkom.

Większość nowych firm trwa od miesięcy, a czasem nawet lat od uruchomienia do momentu osiągnięcia progu rentowności w stanie ustalonym. Mam przykład na poniższej ilustracji. Wspomniany startup szacuje, że potrzebuje 25 708 USD w gotówce na uruchomienie, aby pokryć wydatki na deficyt od stycznia do czerwca (jest to liczba w kolumnie maj dla salda gotówkowego).

Oczywiście rzeczywisty świat nie jest tak wiarygodny, jak szacunki przed uruchomieniem, więc odpowiednia liczba dla tej firmy do celów planowania wynosi prawdopodobnie 30 000 USD lub więcej. Ale nawet sześć miesięcy wydatkowania wyniosłoby około 240 000 USD (oszacowanie gałki ocznej na podstawie wiersza na ilustracji zwanego „całkowitym wydatkiem”). Ten rodzaj gotówki w banku byłby miły, ale zazwyczaj całkowicie nieosiągalny.

Wszystkie dane wejściowe do tabeli są rozsądnie oszacowane, w oparciu o doświadczenie branży i wykształcone domysły. Wiersze obejmują podstawowe dane wejściowe do analizy przepływu środków pieniężnych: po pierwsze, płatności, które mają być otrzymane ze sprzedaży gotówkowej i sprzedaży na kredyt (co nazywa się płatnościami otrzymanymi tutaj). Po drugie, pieniądze przeznaczone na wydatki operacyjne i zakup zapasów.

Należy pamiętać, że jest to tylko jedna przykładowa analiza przepływów pieniężnych. Istnieje wiele różnych sposobów szacowania przepływów pieniężnych w pierwszych miesiącach nowej działalności. Oto lista naszych najlepszych zasobów na przepływy pieniężne .

Wniosek: W przypadku tej działalności powiedzielibyśmy, że w banku powinna być gotówka w wysokości 35 000 USD jako jeden z początkowych aktywów. Jest to oparte na szacowanym maksymalnym saldzie ujemnym w wysokości 25 708 USD, które można zobaczyć powyżej w kolumnie maj w dolnym rzędzie, saldo gotówki.

Teoretycznie maksymalne ujemne saldo gotówkowe to kwota potrzebna jako gotówka początkowa. Ponieważ jednak wszystkie liczby w tego rodzaju analizach są szacowane, błędem byłoby podawanie dokładnej liczby – 25 708 USD za dużo. Mimo że wygląda dokładnie w arkuszu kalkulacyjnym, jest to tylko domysły.

Tak więc doświadczony przedsiębiorca podsumuje to i doda więcej, ponieważ prognozy nigdy nie są dokładnie takie same. Tak więc w poniższym arkuszu startowym poniżej początkowe zapotrzebowanie na gotówkę szacuje się na 35 000 USD. Ta liczba respektuje prognozy, ale błądzi po stronie ostrożności.
Liczy się czas
Pre-launch a normal normal

Z naszą definicją kosztów początkowych, data rozpoczęcia jest punktem definiującym. Koszty wynajmu i płac przed uruchomieniem są uważane za koszty początkowe. Te same wydatki po uruchomieniu są uważane za wydatki operacyjne lub bieżące. Wiele firm ponosi również pewne koszty wynagrodzeń przed uruchomieniem, ponieważ muszą zatrudnić ludzi do szkolenia przed uruchomieniem, opracować swoją stronę internetową, zakupić półki i tak dalej.

Ten sam punkt definiujący wpływa również na aktywa. Na przykład kwoty w zapasach zakupionych przed uruchomieniem i dostępne przy uruchomieniu są uwzględniane w aktywach początkowych. Zapasy zakupione po uruchomieniu wpłyną na przepływ środków pieniężnych i bilans; ale nie jest uważany za część kosztów początkowych.
Miesiąc uruchomienia to często pierwszy miesiąc roku obrotowego firmy

Ustanowienie standardowego roku podatkowego odgrywa rolę w analizie. Amerykański kodeks podatkowy pozwala większości firm zarządzać podatkami na podstawie roku podatkowego, który może być dowolną serią 12 miesięcy, niekoniecznie od stycznia do grudnia.

Wygodne może być ustalenie roku podatkowego jako rozpoczynającego się w tym samym miesiącu, w którym rozpoczyna działalność. W tym przypadku koszty uruchomienia i finansowanie startowe są zgodne z rokiem obrachunkowym – i zdarzają się w czasie przed rozpoczęciem i początkiem pierwszego operacyjnego roku podatkowego. Transakcje przed uruchomieniem są zgłaszane jako oddzielny rok podatkowy, nawet jeśli występują tylko w ciągu kilku miesięcy lub nawet jednego miesiąca. Ostatni miesiąc okresu przed uruchomieniem jest również ostatnim miesiącem roku obrotowego.
Wydatki a aktywa

Wiele osób może być zdezorientowanych przez rozróżnienie księgowe między wydatkami a aktywami . Na przykład chcieliby rejestrować badania i rozwój jako aktywa zamiast wydatków, ponieważ wydatki te tworzą własność intelektualną.
Jednak standardowe przepisy dotyczące rachunkowości i podatków są rygorystyczne w odniesieniu do tego rozróżnienia:

Wydatki podlegają odliczeniu od dochodu, więc zmniejszają dochód podlegający opodatkowaniu.
Aktywa nie stanowią kosztu uzyskania przychodu.

To, co firma wydaje na nabycie aktywów, nie podlega odliczeniu od dochodu. Na przykład pieniądze wydane na zapasy nie stanowią kosztu. Tylko wtedy, gdy zapasy są sprzedawane, a zatem stają się kosztem sprzedanych towarów lub kosztów sprzedaży, zmniejszają dochód.

http://poteganatury.pl/
http://terazwsieci.pl/
http://www.gajg.pl/
http://www.3pionki.pl/
http://www.bud-len.pl/
http://www.dcgroup.pl/

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.