Tworzenie zachwytu u publiczności

Coraz więcej firm i agentów nieruchomości w końcu rozumie znaczenie marketingu, zwłaszcza marketingu online. Niektórzy robią to dobrze, a niektórzy wciąż są przyklejani do staroświeckich, nieefektywnych, drogich metod tradycyjnego marketingu poprzez gazety, pocztówki i rozdawanie długopisów. Ci ludzie w pewnym momencie się pojawią. Na szczęście dla Ciebie, jako osoby aktywnie śledzącej nowe trendy i narzędzia do marketingu Twojej firmy w Internecie, jesteś już daleko przed grą i masz większą szansę na zdominowanie swojej niszy rynkowej i zdominowanie jej.

Zanim jednak naprawdę zdołasz wykorzystać potencjał swojego marketingu, musisz wykonać jedną rzecz – Trzeba stworzyć PRAWIDŁOWĄ PUBLICZNOŚĆ. To właśnie odróżnia wielkich hitters od tych, którzy po prostu kroczą po wodzie. Gdy twoja publiczność zostanie tak przywiązana do twojego marketingu i usług, twoja firma zajmująca się nieruchomościami zacznie zdawać sobie sprawę z prawdziwego potencjału, jaki istnieje, aby przejść do następnego poziomu.
Co to jest grupa przechwytująca?

Nie ma lepszego, realistycznego przykładu tego, czym jest uwięziona publiczność, niż to, co Apple stworzył dla siebie. Steve Jobs, prawdopodobnie jedna z najbardziej znanych postaci biznesowych naszych czasów, z powodzeniem stworzył i podtrzymał niektóre z najbardziej skutecznych strategii marketingowych, jakie widzieliśmy od dłuższego czasu. Marketing firmy Apple jest na szczycie z jednymi z najlepszych w tym zarówno Coca-Coli, jak i Nike.

Z powodu sukcesu marketingu, który Apple kontynuuje z powodzeniem, klienci stali się lojalnymi fanami. Weźmy na przykład WWDC (Apple Developer Conference), która odbyła się kilka dni temu w San Francisco w Kalifornii. Wydarzenie to sprawia, że ​​blogerzy techniczni, dziennikarze, reporterzy, guru gadżetów i „chłopcy-fani” Apple’a klęczą w oczekiwaniu na nowe, fajne produkty, które firma Apple przygotowuje do następnego serwowania. Wydarzenia takie jak te wywołują prawdziwą publiczność – ludzi, którzy chcą czekać w długich kolejkach, płacić drogie opłaty za wstęp i wysadzać pracę tylko po to, aby dowiedzieć się, gdzie zostanie wydana ich następna wypłata.

Ludzie, którzy nie są jeszcze klientami Apple, zaczęli już dostroić się do tych wydarzeń, aby sprawdzić, czy zamierzają przeskoczyć statek ze swojego komputera lub urządzenia Blackberry i stać się Apple twardym jak wiele innych na całym świecie. Szum, który Apple jest w stanie wytworzyć na te wydarzenia kilka dni później, jest zdumiewający za każdym razem, kiedy się pojawią. Jeszcze bardziej imponujący jest poziom antycypacji, który powstaje na kilka miesięcy przed tym wydarzeniem.

Kiedy po raz ostatni udało ci się stworzyć taki gwar w domu, który sprzedawałeś lub oferował nieruchomości? Czy zdarzyło Ci się kiedyś stworzyć taki szum?

Jak utworzyć zmotywowanych odbiorców

Wykorzystując Apple jako przykład firmy, która stworzyła prawdziwą publiczność, przyjrzyjmy się niektórym rzeczom, które nadal robią, co pomogło w doprowadzeniu ich do punktu, w którym konsumenci (obecna firma) kupią kamień z logo Apple na to za ponad 100 USD.
KROK 1: Ustal swoją docelową grupę odbiorców

Zanim stworzysz kult, tak jak to zrobił Apple, musisz wiedzieć, kim są ci docelowi odbiorcy. Apple wybrał rynek docelowy dla osób poszukujących czegoś innego, atrakcyjnego pod względem estetycznym, łatwego w użyciu i pożądanego wśród rówieśników. Ta strategia utrzymała bazę klientów Apple w młodszych college’ach i młodych profesjonalistach, ale szybko rozszerzyła się na niemal każde inne pokolenie.

Mamy nadzieję, że wskazałeś docelowych odbiorców, kiedy opracowałeś swój plan marketingowy i już wiesz, jaki typ klienta stanowi grupę docelową. Jeśli nie, to musisz odpowiedzieć na te pytania:

Jaki jest przedział wiekowy większości Twoich klientów?

W jakim przedziale wiekowym chcesz pracować?

Jaki jest średni poziom dochodów Twojej klienteli?

Jaki jest średni poziom dochodów klientów, z którymi chcesz pracować?

Jakie inne dane demograficzne stanowią twoją klientelę (wykształcenie, rodzina, stan cywilny itp.)?

Na jakie inne dane demograficzne chcesz kierować reklamy?

Jest wiele innych kwalifikacji, o które musisz zadać sobie pytanie, ale te sześć sprawi, że twój umysł pójdzie właściwą drogą. Ważne jest, aby znać informacje o klienteli, którą aktualnie posiadasz, oraz o klienteli, którą chcesz mieć, ponieważ ta ostatnia będzie powiązana bezpośrednio z twoim marketingiem, jeśli zamierzasz coś nowego.
KROK 2: Oceń odbiorców

Po poznaniu typów osób, które tworzą grupę docelową, kolejnym krokiem jest ocena tej grupy w celu ustalenia, jakie są Twoje potrzeby i potrzeby związane z nieruchomościami i klientami. W przypadku Apple, byli w stanie przekonać się, że rynek był o wiele większy niż tylko studenci lub młodzi profesjonaliści. Począwszy od tych danych demograficznych zdecydowanie pomógł Apple stworzyć rodzaj marketingu wirusowego potrzebne do przekraczania barier na innych rynkach, takich jak właściciele komputerów i grafików, artystów i innych zawodów, którzy byli tak przyzwyczajeni do korzystania z komputerów.

Jeśli zdecydujesz, że Twoi docelowi odbiorcy to pojedynczy profesjonaliści szukający miejskiego życia na obszarach śródmiejskich w pobliżu dzielnic handlowych i sprzedałeś historycznie podmiejskie domy jednorodzinne, to oczywiście będziesz mieć problem. Upewnij się, że Twoje cele biznesowe odpowiadają realiom rynku i dostępnym zasobom reklamowym. Z drugiej strony, jeśli czujesz się ambitny i naprawdę zrozumiesz, jak ważna jest specjalizacja w jakimś aspekcie twojego biznesu, idź za tą niszą i zdominuj ją. Tutaj twoja uwięziona publiczność zostanie stworzona.

KROK 3: Utwórz buzz

Znajomość docelowych odbiorców wewnątrz i na zewnątrz pomoże Ci stworzyć oczekiwanie i podekscytowanie, których potrzebujesz, aby publiczność stała się w twoich rękach. Nigdy nie myśl, że twoja branża nie jest wystarczająco ekscytująca i seksowna, żeby to zrobić, ponieważ firmy takie jak Coke zrobiły to z sodą, Nike zrobił to z butami, a Apple zrobił to z telefonami i komputerami. Żadna z tych rzeczy nie była ekscytująca, dopóki te firmy nie wycofały się z najbardziej zapadających w pamięć i długotrwałych kampanii marketingowych, jakie kiedykolwiek widzieliśmy.

Najnowszym przykładem jest ciąg reklam Apple na prostym białym tle z dowcipnym dialogiem pomiędzy aktorem reprezentującym Apple a aktorem reprezentującym komputery osobiste.

Aby wzbudzić zainteresowanie wśród odbiorców, musisz wykonać następujące czynności:

Wybierz konkretną niszę (luksusowe mieszkanie dla pojedynczych profesjonalistów w dzielnicach handlowych, nowoczesne domy jednorodzinne w pobliżu świetnych przedszkoli i przedszkoli dla młodych rodzin itp.)
Ręcznie wybierz niektóre właściwości w ekwipunku do pokazania
Stwórz historię za tymi właściwościami, aby ludzie mogli nawiązywać z nimi osobiste kontakty. Duże transakcje wiążą się z emocjami i osobistymi powiązaniami lub pragnieniami.
Użyj marketingu wirusowego, aby uzyskać informacje na temat tych właściwości. Korzystanie z tradycyjnych metod, takich jak reklamy drukowane, koperty, a nawet nudne wirtualne wycieczki, nie ma takiego uroku, że musisz stworzyć buzz. Wypróbuj różne sposoby, takie jak Social Media Marketing (Facebook, Flickr, YouTube i Twitter), aby wzbudzić zainteresowanie tymi właściwościami. Wirusowe wideo / reklama na YouTube pójdzie o wiele dalej, niż możesz sobie wyobrazić.
Stwórz zapotrzebowanie na te właściwości, sprawiając, że doświadczenie będzie postrzegane jako wydarzenie samo w sobie. Zamiast tradycyjnego przejścia z klientem lub otwartym domem, spraw, by oglądanie było dla niego przyjemnością. Spraw, aby poczuli się, jakbyś dla nich rozwinął czerwony dywan. Ludzie chcą i lubią czuć się ważni i wyjątkowi. Jeśli spełnisz te pragnienia, jesteś o wiele bliżej tworzenia uwięzionych odbiorców.

KROK 4: Stwórz swoją niewinną publiczność

Zawęziliście odbiorców i udało wam się stworzyć szum wokół tej nieruchomości, którą sprzedajecie, lub usługi doradztwa w zakresie nieruchomości, które oferujecie. Co teraz?

Teraz musisz podążać.

Apple nadal odnosi sukcesy, nie ze względu na marketing, ale ze względu na jakość produktów, które wystawiają i serwis, z którego korzystają. Wszystko, co do tej pory, zależy od tego, jak dobrze sobie radzisz na rynku, jak skutecznie wykorzystujesz świetne media, takie jak Internet, aby dowiedzieć się więcej o swojej branży nieruchomości i o tym, jak dobrze potrafisz stworzyć to napięcie, budując antycypację lojalnych fanatyków. kochać być świadkiem.

To zależy od lat doświadczenia i wykształcenia, które pozwolą ci zrealizować wszystko, co masz zahipnotyzowane. Jeśli zrobiłeś to luksusowe mieszkanie tuż obok centrum, aby być jedyną w życiu okazją, musisz przejść przez tego chętnego klienta, który jest gotowy, aby pociągnąć za spust. Twoja obserwacja musi być nienaganna, a twoje usługi po sprzedaży muszą być bezkonkurencyjne. Jeśli przejdziesz przez wszystkie aspekty sprzedaży nieruchomości, od marketingu po zamknięcie, aż po wsparcie po sprzedaży, to rekomendacje i reputacja, które zbudujesz dla siebie, utrzymają cię w najwyższej klasie profesjonalistów z branży nieruchomości, tak jak zrobił to Apple. się z produktami komputerowymi i telefonami komórkowymi.

Twoi uwięzieni odbiorcy są teraz tworzeni. Gratulacje!

WSKAZ :WKA: Nie należy zbytnio nadużywać lub przesadnie sugerować czegoś tylko dlatego, że działało dla poprzedniej nieruchomości. Produkt (w tym przypadku dom) musi pasować do kampanii. Nie widzisz ludzi ustawionych w kolejce na kilka dni przed sklepami Apple dla iPoda Shuffles. Nie, zamiast tego ustawiają się na iPhony – produkty, które Apple wybiórczo sprzedaje ze swoimi wirusowymi kanałami i hype.

Jeśli kiedykolwiek byłeś w stanie stworzyć tego typu hype lub niewoli odbiorców dla transakcji nieruchomości, chcielibyśmy usłyszeć o tym. Opowiemy nawet Twoją historię na naszym blogu i pomożemy Ci zdobyć dodatkowe rozgłos i ekspozycję na twoje wysiłki, które pomogą innym specjalistom od nieruchomości przełamać formy branży nieruchomości, która potrzebuje wszelkiej pomocy, jaką może teraz uzyskać.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.